zondag 23 september 2012

Een sprookje

Vorig weekend trouwde mijn jongste zus met haar lief
Bruid en bruidegom zagen er stralend uit
Hop!


















Zo ook onze fiere ouders
Hop hop!


















Ik maakte uitnodigingen, menukaarten, buffetborden, 
cadeauwikkels, tafelkaartjes, ...
De hele rimram






































































In de weken voor het feest organiseerde mijn zusje gezellige knutselavonden en werden er (onder andere) tientallen theepotten, stenen konijnen en zelfgemaakte étagères geverfd voor de decoratie

Vorige zaterdag kwam alles samen
Het resultaat was sprookjesachtig!

Wat kijk ik uit naar de complete fotoreportage van lalalove
Op hun blog staat al een kleine preview


































Wij gaan nog door met feesten
In oktober trouwt mijn oudste zus, op geheel andere en eigen wijze

en dan zijn al mijn zussen op

2 opmerkingen:

  1. Schitterende decoraties hebben jullie gemaakt. Veel geluk voor de jong gehuwden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel Toos!
    wij hebben een familie van 'knutselaars' als het op zoiets aankomt :-)

    BeantwoordenVerwijderen